متینمتین، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

متین خان

لحظه تولد

1392/6/31 14:02
نویسنده : سعید و زهره
281 بازدید
اشتراک گذاری


لحظه تولد ساعت 8:20 روز چهارشنبه 27 خرداد 1388

مکان: تهران- بیمارستان آتیه

پزشک جراح: خانم دکتر کاظمی


قبل از ساعت 8 مامان زهره لباس مخصوص عمل رو به تن کرد و به اتاق عمل رفت و لحظات حساس برای ما شروع شد. من (بابا سعید) به همراه مادرم، مادر و خواهر زهره جان پشت در اتاق عمل بودیم. عده ای دعا می خواندند. من آرام بودم. بعد از نیم ساعت به ما خبر دادند که بچه به دنیا اومده و حال مادر و بچه مساعده. همه خدا رو شکر کردیم. بعدش  من اجازه یافتم برم پیش متین و با دیدین متین در لحظه اول احساس بسیار عجیبی داشتم که تا به آن موقع برام پیش نیامده بود. احساس مسئولیت دو چندان داشتم و عهد بستم که آنچه در توان دارم برای موفقیت متین بذارم.

بعد از آن فیلم و عکس را به همراهان نشان دادم و حدود ساعت 9 بود که زهره جان هم به بخش منتقل شد و او اول سراغ متین رو گرفت و ما به او اطمینان دایم که متین سالم است. صحنه اولین دیدار زهره جان و متین بسیار احساسی بود و اشک همه را در آورد. بعد با کمک پرستار متین اولین شیر مادر را خورد و بدین ترتیب زندگی ما با شرایطی جدید ادامه و زندگی متین نیز آغاز شد.

 

 

متین در بعد از ظهر روز اول زندگی (تو خواب می خنده!!)

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 آبان 98 13:52
ممنون میشم منو دنبال کنید منم شمارو دنبال کردم🥰💗
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین خان می باشد